حدیث نفس

مثل فراموشی غروب یک مرغ دریایی در انحنای قلب بریده ابرها فرو میروم

مثل فراموشی غروب یک مرغ دریایی در انحنای قلب بریده ابرها فرو میروم

حدیث نفس

حدیث نفس من چون کیمیا ی نگاه اخلاقی بی مداهنه... گوهری ست قیمتی که وجدان ناخودآگاه آدمی رابه نقد می کشاند و وزن مقابله با خویشتن را بالا می برد تا جایی که برای عرضه بالا بلندی و خود خواهی نا بخردانه امکانی در ذهن و ضمیر آدمی باقی نمی نماند و خلوت درون را به آرمان شهر سقراط حکیم تبدیل می کند.... در عین حال که ریشه ای عمیق در این کهن دیار دارد ...ماهشهر علی بهار

بایگانی

تهران زیبا نیست

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۰۳ ب.ظ

تهران زیبا نیست

در این جمعه پرملال سیزدهم امردادماه هزار و چهارصد و دو
فضای آسمان تهران انباشته از ابرهای سنگین است
صدای دور کلاغ ها
پرسه ی دو و سه ‌تا باکریم مردد کنار پنجره..

کوکو کوکو
  دلآشوبی عجیبی دارم
مثل ماموریت آتش نشان های پلاسکو
بر من خرده مگیر
که چرا تهران زیبا نیست
و جای پر کشیدن پرنده ها زخمی ست
و جای تبسم شکوفه ها خالی ست
"گفت چرا گرفته دلت مثل اینکه تنهایی"
گفتم نه دارم فکر می کنم
چرا عده ای دست به دست هم داده اند به کین
تاکنند مهین خویش را ویران
تهران ع-ر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۲۹
علی ربیعی(ع-بهار)

نظرات  (۱)

سلام هفته پیش ۳ شنبه

اومدم تهران شهرک غرب

و ولنجک و اون طرف ها

مسافر کشی می کردم و

شاهدم که اوضاع خیلی

خیلی خراب داشت.

دختر ها لباس های نازک

پاره و عمدا بی جوراب،

و موها مدلهای مختلفی

خرج و ساعتهای متمادی

بزک دوزک کرده..

حتی پیر زن ها سینه ها

عیان و پیراهن چسبان..

آقا نگم از شهوت پراکنان

خیلی نیاز به دیده شدن،

ازدواج یا ارضا توسط یه

جنس مخالف داشتند🤔

فکر کنم البته دختر ها از

خواسته ها و شروط قبل

از ازدواجشون کوتاه بیان

و زنها هم کم توقع باشند،

محل کار ها هم، کمتر کار

از شوهراشون بکشند حله

همه چیز به روال سابق و

به روال گذشته برمیگرده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی